تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
آذر نیوز

آذر نیوز
 
خبری

 با وجود فواید پاکسازی پوست، شاید شما را تشویق به انجام این روش کرده اند، با این حال، قبل از انجام هر کاری باید بدانید که آیا اثر پاکسازی پوست وجود دارد یا خیر؟ آیا این نوع تمیز کردن ارزش دارد؟ اموزش پاکسازی پوست

 

پوست قرمز و قرمز
شایع ترین عوارض لایه برداری پوست قرمزی و تغییر رنگ پوست است. وقتی صحبت از پاکسازی عمیق پوست می شود، شدت قرمزی و التهاب پوست به حداکثر می رسد. بنابراین، حداقل یک یا دو روز طول می کشد تا این قرمزی از بین برود.
 
ظهور زخم روی پوست
هنگامی که این دستگاه برای پاکسازی منافذ پوست در خانه، آرایشگاه یا سالن زیبایی استفاده می شود، می تواند به لایه بیرونی پوست آسیب برساند. تخلیه آکنه یا ناخالصی ها از منافذ پوست، اگر با شدت زیاد انجام شود، منجر به بریدگی و حتی خونریزی جزئی می شود. به خصوص اگر مهارت و تخصص لازم برای انجام این کار را ندارید.
بنابراین، پوست در معرض عوامل بیماری زا قرار می گیرد. بله راه حل این مشکل استفاده از دستکش و ابزار استریل شده است.
 
نمونه پاک کننده پوست
پوست خشک
گاهی در اثر پاکسازی و لایه برداری پوست، شاهد خشکی و خارش پوست هستیم. به همین دلیل به طور کلی توصیه می شود بعد از پاکسازی از مرطوب کننده ها و مرطوب کننده های ملایم برای جلوگیری از خشکی استفاده کنید. از طرفی قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه مضر UV از دیگر عوامل افزایش خشکی پوست هستند.
 
پوست شکننده
یکی از اثرات منفی پاکسازی پوست، شکنندگی و حساسیت بالای آن است. در واقع این مشکل ناشی از فعالیت باکتری های خاصی است. مرطوب کننده ها و ابزارهای استریل نشده دلیل اصلی ورود این باکتری ها به پوست هستند. برای جلوگیری از این مشکل، از تکنسین خود بخواهید که پوست را با ابزار تمیز نکند یا در صورت استفاده، آنها را ضدعفونی نکند.


برچسب ها : ,
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه 4 اسفند 1401 توسط آذر نیوز
درباره وبلاگ


Blog Skin